استخدام از سراسر کشور ( کار در منزل) - همیار

کد معرف همیار (کنتل) C10028707

⭐️⭐️⭐️ CANTEL ⭐️⭐️⭐️

✅ کسب درامد میلیونی
..................................
⭐️ لینک ثبت نام در سایت همیار (کنتل)

http://ads.cantel.ir/account/register?link=C10028707
...............................................
⭐️ کد معرف همیار (کنتل) : C10028707
..............................................
📣 کانال ما در تلگرام
amircantel@
ahax88@

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است


8000

چند تا دلیل وجود داره :

1- زیر نظر شرکت بزرگ و معتبر " کندو" هست.
2- کل طرح کنتل رایگانه و این کلمه مهر تایید برای خــــوبی کاره.
3- انقدر طرح کنتل بزرگ و ایده آل هست که حتی یه شرکت معمولی هم اگه توان انجامش رو داشت انجامش میداد.
4- تا حالا کسی اینو نپرسیده که « ما اومدیم و کار رو انجام دادیم ، کار هم گرفت ، ازکجا معلوم پول مارو بدن ؟!!! »
کنتل کاربر محوره ؛ یعنی اگر ما نباشیم و کنتل مخاطب خودشو نداشته باشه چه قراردادی رو میخواد امضا کنه !!!
سیستم کنتل وابسته به مخاطبینشه و این باعث میشه نه تنها شرکت از انجام کار سرد نشه ، بلکه هم بیاد و ما رو با طرح ها و ایده هاش تشویق به کار کنه و ما رو به سمت خودش سوق بده.
فرم ثبت نام در کنتل

با توجه به اینکه فروش شارژ سیمکارتهای اعتباری سودی حدودا معادل ۶۰ میلیارد تومان در ماه دارد ضمنا پرداخت های قبض و بسته های اینترنتی نیز هر کدام تقریبا هر کدام همین مقدار سود را دارد یعنی ۱۸۰ میلیارد تومان.


پس با کمک و همکاری هم باید تا جایی که می توانیم این سود را به خود و دیگر اعضا ( خانواده کنتل)  برسانیم و این مهم با خرید شارژ و پرداخت قبض و خرید اینترنت از طریق برنامه کنتل امکان پذیر است.


لطفا از خرید نقدی و دیگر برنامه ها جدا خودداری کنیم
تنها با داشتن رمز دوم کارت امکان پذیر است (با مراجعه به دستگاه عابر بانک صادر کننده کارت می توان رمز دوم به راحتی تهیه کرد)

 
لطفا این موضوع را در همه گروه های کنتل به اشتراک بگذارید و توجه داشته باشیم این کمکی است که ما به خودمان می کنیم تا شاهد درآمد های میلیونی در آینده باشیم.


با سپاس فراوان

فرم ثبت نام در کنتل



پنل کاربری کنتل

فرم ثبت نام در کنتل


کلیک کنتل

در شرکت های هرمی از هر عضوی چند میلیون گرفته میشود یعنی از پایین هرم این منابع جمع شده و به یک نفر که راس هرم هستش داده میشه که باهاش تجارت کنه مثلا همون گلد کویست به معنی تجارت طلا و سود حاصل از تجارت رو به مجموعه بر گردونه.

ولی کنتل کاملا رایگان هستش و اصلا هرمی در کار نیست و راس هرمی نداریم و هر شخصی بالا سری ۷ سطح زیر مجموعه خودش هست و منابع از بیرون تامین و بین اعضا تقسیم میشه.

قرار نیست هر شرکتی از شبکه استفاده کنه نتورک مارکت باشه یا هرمی !!

روش تبلیغ شبکه یکی از محبوب ترین روش های گسترش کسبو کار در تمام دنیا هستش حالا یکی اومد چند سال پیش و از شبکه سو استفاده کرده نباید که بگیم هر کی از شبکه استفاده کنه کلاهبرداره !!

باید یه منطقی برا کلاهبرداری وجود داشته باشه یا نه ؟

.........................................

فرم ثبت نام در کنتل

کنتل دارای نماد الکترونیک دو ستاره ⭐️⭐️ هستش که بالاترین نماد امنیت الکترونیک کشور به حساب میاد.

کنتل از امنیت ssl برخوردار هستش که میشه گفت امکان هر گونه هک رو مسدود می کنه چون اطلاعات شما به صورت کد گذاری ارسال خواهند شد.

کنتل از mpl بانک پارسیان برخوردار هستش که میشه گفت نهایت امنیت رو برخورداریم چون پرداخت های ما درون بر نامه انجام میشه انگار شعبه بانک تو اپلیکیشن هست توجه داشته باشین چند شرکت بزرگ بیشتر از این امکان برخوردار نیستن چون نیاز مند اعتبار بالایی خواهد بود که شرکت فرهنگ توسعه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فرهنگی ایران  با  12 سال فعالیت

⭐️ تولید و توسعه نرم افزار
⭐️ پیام کوتاه
⭐️ سرویس های مبتنی بر ارتباطات صوتی
⭐️ تلفن ها و کالسنتر سازمانی
⭐️ ارائه دهنده خدمات پرداخت و psp
⭐️ ارائه دهنده خدمات شارژ تلفن همراه اینترنتی و... این اعتبار رو فراهم اورده و از mpl پارسیان برخوردار شدیم.

 در مرحله بعد نرم افزار دارای کد شامد بوده و این مهم یعنی فیلترینگ وزارت ارشاد و مرکز تجارت الکترونیک و شورای عالی انفورماتیک بر روی نرم افزار اعمال شده که کد شامد گرفته.

.....................................................

فرم ثبت نام در کنتل

1- در کنتل هیچ کالایی خرید و فروش نمی گردد

2- در کنتل عضویت و دریافت پیام بدون هزینه است

3- در کنتل تامین گردش مالی شبکه و پاداش تولید شده با شرکت ها و تبلیغ دهندگان است و ارتباطی با فعالیت اعضا ندارد بنابراین جذب عضو به عنوان بازار یابی تلقی نمیشه

4- این طرح هیچ منع قانونی ندارد پس با خیال راحت در این طرح فعالیت کنید
..........................................

فرم ثبت نام در کنتل


همیار کارت

۱- با درج اگهی در سایت های دیوار و شیپور که وقت زیادی نمیبره روزانه میتونید حداقل ۳۰ نفر (۱۰۰۰ نفر ماهیانه) زیرمجموعه بگیرید پس وقتتون رو به بطالت نگذرونید و همین الان شروع کنید.

۲- ارسال اگهی و بنر تبلیغاتی در گروه ها و کانال های تلگرامی با ممبر زیاد ، پیج های اینستاگرام با فالوور زیاد ، سایت ها و وبلاگ های پربازدید.

۳- همچنین اطلاع رسانی از طریق نوتیفیکیشن و پیام کوتاه از جمله راه هایی هستند که میتونید به راحتی به جذب عضو و زیرمجموعه بپردازید.


زیرمجموعه گیری در کنتل اصلا سخت نیس چون :

۱- ثبت نامش رایگانه

۲- توجیه افراد به صورت مجازی و بیشتر از طریق تلگرام و اینستاگرام انجام میشه

۳- خدمات کنتل بسیار لازم و پرکاربرده

با راهنمایی ما با روزی ۱ ساعت در ماه تا ۱۰۰۰ نفر هم میتونید زیرمجموعه بگیرید و با این تعداد بدون کار کردن و به راحتی درامد میلیونی خواهید داشت.


پست های وبلاگ ما رو چند بار بخونید و از اون ها برای توجیه کردن افراد استفاده کنید.

فرم ثبت نام در کنتل

در گذشته بخش زیادی از زمان و انرژی شهروندی صرف عملیات پرداخت خدمات عمومی شهری میشد. بارها برای پرداخت قبض آب و برق منزل در صف های طولانی بانکی ایستاده ایم. یا به منظور پرداخت بدهی معوق تلفن خود و وصل مجدد به بانک و سپس به مرکز مخابرات یا دفتر خدمات ارتباطی مراجعه کردیم. چه بسیار زمان هایی که برای تهیه پین کد شارژ اعتباری تلفن همراه خود مجبور بودیم تا دکه روزنامه فروشی سر خیابان برویم یا در صف های طولانی پرداخت عوارض خروج از کشور در فرودگاه بین المللی منتظر بمانیم. این ها همه دغدغه دیروز اما فرصت امروز بوده است. این امکانات با گزینه خدمات پرداخت ، در کنتل همراه شما گنجانده شده و کلیه عملیات شامل پاداش برای شما خواهد بود.

خدمات پرداخت شامل زیر گروه های :
💠 شارژ همراه
💠 اینترنت همراه
💠 قبض
💠 عوارض خروج از کشور
.....................................

فرم ثبت نام در کنتل


منطقه اقتصادی بارفروش این امکان را برای اعضا فراهم می آورد تا بدون نیاز به هزینه ، فروشگاه ارائه خدمات و محصولات خود را در شبکه ارتباطی کنتل راه اندازی کنند. فرایند پرداخت هزینه خدمات و محصولات از طرف بارفروش تضمین شده است و این مهم در رابطه با دریافت خدمات و محصولات بدون نقص به متقاضیان نیز فراهم شده است. ارائه خدمات و محصولات با کیفیت با هزینه رقابتی با بازار سنتی و تامین بازدریافت پاداش از محل دریافت خدمات و محصولات از قابلیت های جذاب بارفروش محسوب می گردد. ایجاد رونق اقتصادی و تولید مشاغل کم هزینه و پربازده از اهداف اصلی کارآفرینی این فاز از پروژه کنتل می باشد.

شامل زیرگروه های :
💠 بنر
💠 ویترین
💠 جمعه بازار

............................................

فرم ثبت نام در کنتل



یک الزام انکار ناپذیر برای امنیت و آرامش حال و آینده شما بیمه است که در عموم موارد به دلیل عدم آگاهی کامل از شرایط و احتمالات پوششی آن نادید گرفته میشود. آگاهی و مشاوره دقیق رایگان در حوزه های مختلف بیمه ای از یک سو و مقایسه هزینه ای در بین گزینه های بیمه ای در کشور از سوی دیگر، سهل الوصول بودن و عدم نیاز به مراجعه به دفاتر بیمه ای مشخص ، تمام آن چیزیست که شما از گزینه بیمه در کنتل همراه خواهید داشت. دریافت پاداش از انجام عملیات اقدام برای صدور یا تمدید بیمه نامه به جذابیت این بخش افزوده است.

⚜بیمه شامل زیر گروه های :
💠 مسافرتی خارجی
💠 آتش سوزی
💠 عمر
💠 حوادث انفرادی 
💠 حوادث سفر داخلی

........................................................

فرم ثبت نام در کنتل

همیشه گردشگری بخش جذاب و پرهزینه زندگی ما را تشکیل داده است. موضوعی که معضلات خاص خود را دارد و همیشه باعث شادی و رفع خستگی ما نشده است. اینکه به موقع امکان تهیه بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را نداشته ایم و یا به دلیل عدم اشراف به قیمت های پیشنهادی تمامی شرکت های ارائه خدمات حمل و نقلی ، موجبات افزایش هزینه سفر را فراهم کردیم یا برای رزرو هتل یا انتخاب تور مناسب گردشگری با مشکلات عدیده ای مواجه شده ایم. دیگر دوران پرداخت هزینه ریسک در این زمینه به پایان رسیده است. از طریق گزینه گردشگری در کنتل همراه، یک سفر آرام و به صرفه را برای خود و خانواده خود به ارمغان بیاورید. دریافت پاداش از تمام عملیات این بخش را نیز فراموش نکنید.

⚜گردشگری شامل زیر گروه های :
💠 بلیط هواپیما داخلی و خارجی
💠 بلیط قطار
💠 بلیط اتوبوس
💠 رزرو هتل داخلی و خارجی
💠 تور داخلی و خارجی

.................................................

فرم ثبت نام در کنتل

1- توجیح شدن ، خوندن متن ها و گوش دادن به ویس های توضیحی

2- ثبت نام کامل و وارد شدن به حساب کاربری و تکمیل قسمت حساب من و دریافت لینک معرف برا عضوگیری

3- شروع به عضوگیری از طریق تبلیغات در بین دوستان ، گروههای تلگرامی ، کانالها و اینستاگرام ، سایتهای تبلیغاتی مانند دیوار و شیپور و بقیه موارد تبلیغی

4- تشکیل تیم قوی ۳ یا ۴ نفره و ایجاد گروه تلگرامی برای مدیریت و توجیح خوب اعضا و ادد کردن اعضا داخل گروه برای توجیح و توضیح و رفع ایراد

5- صبر و حوصله هنگام جواب دادن به اعضا و زیرمجموعه خودتون

🌺 سربلند و پیروز باشین 🌺

..............................................

فرم ثبت نام در کنتل


با پیشرفت تکنولوژی و گسترش خدمات الکترونیک در حوزه خدمات شهری ، دیگر با کمتر دلیلی نیاز به خروج از منزل جهت دریافت خدمات حس می شود. حضور شرکت های فعال در این بخش این امکان را برای کنتل فراهم آورده است تا با هدایت مناسب تقاضا به سمت خدمات پرکاربرد موجود در بازار ارائه خدمات ، ضمن حمایت و توسعه این بخش نوپا ، کیفیت و سرعت و هزینه مطلوب را به اعضای محترم شبکه ارتباطی کنتل تضمین نماید. بهره بردن از این امکان ضمن دریافت خدمات با سرعت بالا و ارائه خدمت در محل ، هزینه کمتری را نسبت به بازار سنتی برای متقاضی در بر خواهد داشت. دریافت پاداش از کلیه عملیات مربوط به این بخش شکل جدید و موفقی را از فرهنگ سازی و بومی سازی این بخش جذاب خدمات شهری به نمایش می گذارد.

⚜خدمات شهری شامل زیر گروه های :
💠خدمات منزل
💠 خشکشویی آنلاین
💠 تاکسی یاب
💠 حمل بار شهری

................................................

فرم ثبت نام در کنتل


خودرو یک لذت پر دردسر ، جمله ای در خور این اتفاق رفاهیست که بارها آرامش لحظه های ما را سلب نموده است. پنچر شده ، نیاز به کارواش دارد ، صافکاری یا تعمیرات نیاز دارد ، بیمه ثالث یا بدنه آن منقضی شده و یا برای پرداخت خلاقی شما را به دردسر انداخته است. تمام این مسائل میتواند این گزینه تولید رفاه و آرامش را برای شما به یک کابوس تبدیل نماید. فاصله شما با تمام این خدمات تنها فشردن گزینه خودرو در نرم افزار کنتل همراه است. دریافت پاداش از تمامی خدمات فوق را فراموش نکنید.

⚜خدمات خودرو شامل زیر گروه های :

💠 خدمات خودرو
💠 کارواش همراه
💠 بیمه ثالث
💠 بیمه بدنه
💠 پرداخت خلافی

........................................................

فرم ثبت نام در کنتل

البته این خدمات تنها بخش بسیاری اندکی از سرویس های پورسانتی کنتل هستش. همیار یاب به تنهایی خود یک انقلاب در حوضه تامین کالا وسرویس رفاهی خواهد بود که شامل موارد بی شماری خدمت وارائه سرویس خواهد بود که هیچ پورسانتی رو نمیشه با بخش همیار یاب و دیگر فاز های اجرای کنتل مقایسه کرد که تمامی این سرویس ها رویه همین مجموعه های شما اجرا خواهد شد و علاوه بر یک فرهنگ سازی در حوضه ی رفاه ، آرامش و امنیت خرید و استفاده از خدمات شاهد درآمد و پورسانت های جذاب برای مجموعه بزرگ کنتل خواهید بود.

در واقع مجموعه کنتل متشکل از انسان هایی خواهد بود که در قالب یک شبکه منظم این سرمایه و منابع رو دست به دست بین خودشون میچرخونن ( گردش سرمایه ) که علاوه بر اینکه کسب درامد برای تک تک این اعضا خواهد شد باعث رونق بخشیدن به مشاغل درون شبکه هم خواهد بود.

بدون شک کنتل یک انقلاب فرهنگی خواهد بود و دیدن موفقیت کنتل لازم به تصور نخواهد بود و کاملا واضح قابل مشاهده هستش.

امیدوارم به این نتیجه برسید که شانس های زندگی در قالب فرصت پیش رویه شما قرار خواهند گرفت و این شما هستین که باید با تلاش و زحمت فرصت هارو به موفقیت برسونید.از رویا بیرون بیاین و بدونید که حتی خوردن یه شام خوشمزه و آماده خوردن باز نیاز به ۲۰ دقیقه زحمت داره که نوش جان بشه.

با آرزو موفقیت برای ملت عزیزم ایران و سپس پروژه کنتل.


فرم ثبت نام در کنتل

🚕 تاکسی یاب
⚙ خدمات خودرو
🛠 تعمیرات منزل
〽️ شارژ سیمکارت
🌐 اینترنت همراه
🚄 بلیط قطار
✈️ بلیط هواپیما
🚌 بلیط اتوبوس
🛏 رزرو هتل
🛍 فروشگاه آنلاین
📨 دریافت  sms
🌾 گندمکار
🗓 خدمات بیمه
👔 خشکشویی آنلاین
همیاریاب
❓پرسشنامه
💵 پرداخت قبض
📺 مشاهده ویدیو
💳 همیارکارت
📻 رادیو کنتل
📄 مشاهده تراکت
☑️ و...

✅ حالا به نظر شما کنتل اصلا با برنامه هایی مثل رسنو و 7030 قابل مقایسه است ؟



فرم ثبت نام در کنتل